laten we kennis maken
klik voor bellen of chatten

Ik kijk graag naar de mens achter de computer

Jij weet dat jouw product of dienst het leven van een mensen een stuk aangenamer kan maken. Deze mensen hebben nodig wat je te bieden hebt. Als je je maar op de juiste manier online kunt presenteren. En daar gaat het vaak mis!

Er zijn zoveel bedrijven die vertellen dat ze de beste zijn. Dat je met ze in zee moet gaan omdat ze geweldige specialisten in huis hebben. 10 of meer jaren partner zijn voor het MKB. Uitdagingen met je aan willen gaan. Deze bedrijven hebben het nog steeds niet begrepen omdat ze hun verhaal vertellen, en niet van die ene persoon achter de computer.

Kies je het bedrijf waar je je gehoord voelt omdat ze je pijnpunten adresseren, en een oplossing bieden?

Zorg ervoor dat mensen eerst hun doel behalen op je website. Dan krijg jij de resultaten waar je naar streeft.

Als klant gefocust website optimalisatie specialist kijk ik door de bril van een mens achter de computer, met een uitdaging en de pijnpunten die daarbij horen.

Door middel van research onderzoek ik wat in hun leven speelt, waar lopen ze tegenaan en welke emotionele triggers spelen een rol bij het kiezen van een oplossing. 

Het resultaat levert enorm waardevolle inzichten op hoe mensen denken en vooral welke taal ze spreken. Met deze informatie kan je met laser focus jouw website optimaliseren, die resoneert bij potentiële klanten. Daarin maak jij het verschil in het besluitvormingsproces.